Hobby inne niż pisanie
Portal Pisarski » Z innej beczki » Luźne rozmowy
Autor
RE: Hobby inne niż pisanie
Usunięty Gość
  • Postów:
  • Skąd:
Dodane dnia 09-03-2015 22:54
Jestem programistą :- ).
Do góry
Autor
RE: Hobby inne niż pisanie
ikarus Użytkownik
  • Postów: 4
  • Skąd:
Dodane dnia 23-06-2017 21:33
to dosyć niespotykane jak na kogoś zainteresowanego pisarstwem:)
ja od kiedy mnie zaprowadzono na lekcje kitesurfingu to sie interesuje właśnie kitesurfinigem i windsurfingiem
Do góry
Autor
RE: Hobby inne niż pisanie
phoenixia Użytkownik
  • Postów: 53
  • Skąd:
Dodane dnia 11-07-2017 14:36
Historia sztuki, psychlogia.
Do góry
Autor
RE: Hobby inne niż pisanie
marcia1987 Użytkownik
  • Postów: 18
  • Skąd: Sopot
Dodane dnia 16-07-2017 19:54
uwielbiam przerabiać różne rzeczy w mieszkaniu, do tego stopnia że malowałam szafki w 7 miesiącu ciąży, ostatnio zbudowałam z synami drapak dla naszych kotów z posłaniem, u dzieci w pokoju też ciągle coś przestawiam i zmieniam wystrój, często za grosze bo dodatków szukam po lumpeksach i sklepach charytatywnych :D
"Moje słowa lecą w górę, moje myśli pozostają na ziemi. Nie poparte myślą słowa nigdy nie wzniosą się do nieba. " W.Szekspir
Do góry
Autor
RE: Hobby inne niż pisanie
Usunięty Gość
  • Postów:
  • Skąd:
Dodane dnia 07-08-2017 12:42
Poezja w obrazkach czyli fotografia :) Inspiruje mnie przede wszystkim mgła, krople deszczu i płatki śniegu :)
Do góry
Autor
RE: Hobby inne niż pisanie
Krzysztof Konrad Użytkownik
  • Postów: 38
  • Skąd: Warszawa
Dodane dnia 22-09-2017 13:20
Pykam sobie na basie.

P.S.

Wiem, że temat dotyczy nas w pierwszej osobie, ale nie wytrzymam, jeśli nie pochwalę się swoim znajomym. Otóż chłopak chodził ze mną do klasy. Jest jakimś matematycznym geniuszem, do tego trenuje prawie wymarłą sztukę walki - Wing Chun - i pasjonuje się florystyką. Dziś studiuje robotykę, bierze udział w lekcjach sztuk walki i jeszcze układa kwiatki. Tak wszechstronnego człowieka nigdy nie widziałem.
Do góry
Autor