Autor |
Muzyka a poetyzm
|
Archangel
Użytkownik
|
Dodane dnia 06-12-2014 13:04 |
|
Witam Was!
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że pojawiłem się na tym forum gdyż bardzo zainteresował mnie temat wierszy, które byłyby pisane aby potem móc wykorzystać je w muzyce. Pisząc moje teksty od paru lat zauważyłem, że często są one niespójne tzn. wykorzystuje dużo przerywników, banalnych słów oraz powtarzam się. Mam nadzieję, że doszlifowanie tekstów na tym oto forum pomoże mi zwiększyć skill w pisaniu tekstów, bardzo bym prosił o jakieś rady dla początkującego, jak sobie stawiać cele, jak trenować ponieważ jestem w tym kompletnym laikiem a bardzo ten temat mnie interesuje, proszę o wypowiedzi z waszej strony.
Pozdrawiam
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
RE: Muzyka a poetyzm
|
Miladora
Użytkownik
|
Dodane dnia 06-12-2014 18:41 |
|
Archangel napisał: bardzo bym prosił o jakieś rady dla początkującego,
Na stronie głównej, po prawej, są "Przydatne linki", a pod spodem "Debiut poetycki" i "Dekalog dobrego wiersza".
Warto do nich zajrzeć.
A potem zacząć publikować swoje utwory i czekać na zdanie komentujących.
Jeżeli nie boisz się krytyki, to na pewno zajrzę do Ciebie.
Bo też interesuje mnie muzyka.
Witaj na portalu, Archangel - i miłej zabawy.
|
Zawsze tkwi we mnie coś, co nie przestaje się uśmiechać (Romain Gary).
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
labedz
Użytkownik
|
Dodane dnia 07-12-2014 21:14 |
|
Po pierwsze: dużo czytaj. Dobrej poezji, uznanej już i docenionej.
No i próbuj. Wrzucaj swoje teksty chociażby i na tym portalu, rzeczowi krytycy taką Ci tu dadzą szkołę stylu, że sam szybko zaczniesz załapywać w którą stronę się rozwijać.
|
Wolał umrzeć, niż dać się zabić.
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
Archangel
Użytkownik
|
Dodane dnia 09-12-2014 21:10 |
|