Autor |
RE: Jeśli jesteś kierowcą - to jakim?
|
Usunięty
Gość
|
Dodane dnia 06-08-2008 16:18 |
|
Przesadna ostrożność nie jest wskazana, ważne jest wyczucie sytuacji, kiedy można sobie pozwolić ja pewne wykroczenia, a kiedy nie warto ryzykować.
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
Jack the Nipper
Użytkownik
|
Dodane dnia 06-08-2008 17:49 |
|
Zgodnie z przepisami oznacza, że tak gdzie jest ograniczenie do 50, jadę 50. To, że znaki poustawiane są bezsensownie to inna sprawa. Najbardziej korzysta z tego Straż Wiejska albo Milicja, chowając się z fotoradarami po okolicznych rowach.
Stosuję sie do ograniczeń i wyprzedzają mnie co niecierpliwsi, pod wpływem emocji, no bo ile mozna się za takim zawalidrogą wlec.
Przyznam jednak, że nie da sie jechać zgodnie z przepisami (tzn. zwalniając do 40 gdzie jakiś geniusz inżynierii drogowej postawił znak ot, tak, dla ozdoby) dłużej niż 2 godziny.
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
MarcinD
Użytkownik
|
Dodane dnia 25-08-2008 12:19 |
|
Jestem kierowcą. Prawo jazdy od lat ośmiu, własny samochód od ponad roku, tymże pojazdem pokonane prawie 30 tys. km, ostatnio trasa z Cieszyna na Mazury i z powrotem. Tyle tytułem wstępu.
Jakim jestem kierowcą? Generalnie takim, którego sam chciałbym spotkać na drodze . I to chyba najlepsze wyjście. Smuci fakt, że w obecnych czasach bardziej trzeba uważać na innych, niż na siebie. Jeżdżąc staram się wprowadzać trochę zdrowego rozsądku do tego, co widzę, bo jak napisał Jack the Nipper, nie da się i już. Nic się nie poradzi. Ja sam jeżdżę tak, by dojechać cało do celu, niekoniecznie szybciej, chociaż czasami, gdy są do tego dogodne warunki, lubię mocniej nacisnąć... Zawsze na drogach które znam, zawsze wtedy, gdy mogę mieć maksymalną kontrolę i zawsze z rozsądkiem. Tyle tego.
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
valdens
Użytkownik
|
Dodane dnia 25-08-2008 12:42 |
|
No tak, ale ze zdrowym rozsądkiem też nie wolno przesadzać. Ktoś tu już to wcześniej zauważył. Podam przykład z pytaniem niemal retorycznym: