Co wy na to
Autor
Co wy na to
Alok Użytkownik
Witam mam pytanko napisałem taką oto historyjkę. ma to być coś w stylu Fabuły do Komiksu
I tu moje pytanie czy waszym zdaniem jest to ciekawe, co byście poprawili jestem bardzo początkujący wiec stylistycznie może być kiepsko.

Bardzo proszę o opinie czy się wam podoba czy nie :)
Opis postaci:
Nasza postać to Darek Musioł (D.M) jest młodym górnikiem pracującym w Polsce. Którego losy będziecie mogli śledzić w komiksie, książce lub czym to coś jest / 

Pod koniec pracy D.M idąc tunelem do windy widzi dziwne zielone jarzące się światło dochodzące z szczeliny. Próbuje się tam dostać ale nie udaje się mu to, gdyż szczelina jest zbyt wąska. Postanowił zasłonić szczelinę i kończy pracę.

Następnego dnia wraca do pracy mijając szczelinę udaje że wiąże buty i próbuje się dostać do miejsca dziwnej anomalii. Ale bezskutecznie. Nie mając więcej czasu wraca do reszty górników.
Po godzinie pracy do górników dociera głośny huk i podmuch pyłu. Rozpoczyna się szybka ewakuacja i wszyscy kierują się do wyjścia, wszyscy oprócz D.M.

Nasz bohater zatrzymuje się przy szczelinie która o dziwo się powiększyła, korzystając z zamieszania przeciska się przez szczelinę i po chwili udaje mu się znaleźć źródło dziwnego światła. Ku jemu zdziwieniu źródłem jest duży zielony kryształ wielkości dłoni. Nagle powietrze przeszywa kolejny jeszcze głośniejszy huk, i szczelina w której się znajduje nagle się poszerza i wraz z kryształem spadają w dół.

Po paru chwilach D.M odzyskuje przytomność i rozgląda się koło siebie. Kontem oka widzi poruszający się bardzo szybko cień, i dziwny głos bynajmniej nie ludzki.

Próbując zobaczyć czym jest dziwna postać zauważa że boi się ona światła latarki. Niestety bateria latarki szybko słabnie dając przewagę dziwnej istocie.

Słabnące światło latarki ukazuje błyszczące zęby istoty która szarżuje na naszego bohatera.
D.M próbując uciec, potyka się i upada na wcześniej widziany kryształ …

[Dodano 19-05-2016 20:04]