Autor |
...
|
2memo
Użytkownik
|
Dodane dnia 27-09-2016 14:31 |
|
Dzień dobry, cześć. Mam na imię Maciek. Dołączyłem do Was, bo szukam kontaktu z kimś, kto podziela mój charakter. Szukam kontaktu z kimś, z kim mógłbym wymienić wiadomości, myśli, z kim mógłbym porozmawiać przy porannej kawie. Wiem, że to nie jest forum stricte towarzyskie, ale jego tematyka... Nie jestem pisarzem, nawet początkującym, ale jestem blisko, tzn. w pobliżu. Jestem wokoło tego. No dobra, stoję sobie z boku i tylko się przyglądam, ale chyba mam do tego smykałkę. Albo dar. Jak zwał, tak zwał - lubię pisać. Choć w moim przypadku ogranicza się to do rozmów tutaj, rozmów w internecie, jest to jakaś forma literatury. Pisarstwa. Kontaktu, który odpowiednio opisany, brzmi lepiej. Więc jestem. Wspominałem o swoim charakterze. Właśnie. Ponieważ uważam, że pisarstwo jest nie tyle zainteresowaniem, pasją, talentem czy nawet zajęciem. Pisarstwo, na przekór genetyce, jest częścią niektórych z nas. Brzmi pompatycznie, wzniośle, ale taki był zamysł. Takie wyobrażenie, które mam na temat pisarstwa. Miłego dnia!
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
RE: ...
|
Niczyja
Użytkownik
|
Dodane dnia 28-09-2016 16:10 |
|
Witam Ciebie 2memo na Portalu Pisarskim
Ładnie się zaprezentowałeś i miło mi Ciebie powitać. Po mnie, liczę na to, będą następni
Pozdrawiam serdecznie,
Niczyja
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
swistakos
Użytkownik
|
Dodane dnia 29-09-2016 17:04 |
|
Witaj.
Pisarstwo jest częścią każdego. Druga sprawa, czy jest dobre? Zaprezentuj się, a się zobaczy.
|
A życie jak pijany zając mknie zygzakiem do przodu.
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
2memo
Użytkownik
|
Dodane dnia 30-09-2016 13:22 |
|
swistakos napisał: Witaj.
Pisarstwo jest częścią każdego. Druga sprawa, czy jest dobre? Zaprezentuj się, a się zobaczy.
Każdego?
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
swistakos
Użytkownik
|
Dodane dnia 30-09-2016 18:42 |
|
Tak, każdego.
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
|
Silvus
Użytkownik
|
Dodane dnia 03-10-2016 01:50 |
|
2memo, witaj.