Autor |
Problem
|
wieslawpas
Użytkownik
|
Dodane dnia 31-10-2016 01:40 |
|
Wydałem na koszt własny książkę "Szynkadela - produkt polski".
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/.../szynkadela---produkt-polski
I jest problem. Jak ją promować, sprzedawać?
Wiesław
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
RE: Problem
|
Nalka31
Użytkownik
- Postów: 879
- Skąd: Syreni Gród
|
Dodane dnia 31-10-2016 09:33 |
|
Skoro wydałeś własnym kosztem, to i sam musisz podjąć się dystrybucji i promocji. Sama się nie sprzeda, autobuty i od drzwi do drzwi - hurtownie, księgarnie, biblioteki. Jakakolwiek kampania promocyjna, to dodatkowe koszta. Najmniejsze może przez internet.
|
Wiatr kroczy moim śladem. Nie, nie kroczy. To ja jestem Wiatr.
Nie mam na imię NATALIA
http://zwiatrem-podwiatr.blogspot.com/
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
RE: Problem
|
2memo
Użytkownik
|
Dodane dnia 03-11-2016 11:44 |
|
Spróbuj swoje książki sprzedać tym, którym się one mogą spodobać. Target! Tak będzie trudniej, ale łatwiej o sukces.
|
|
|
Do góry |
|
|
Autor |
RE: Problem
|
EmiliaTeofila
Użytkownik
|
Dodane dnia 23-08-2018 13:49 |
|
Moim zdaniem nie ma co się brać za samodzielne wydanie książki, jeśli nie ma się opracowanej strategii promocyjnej. Wiem, co mówię, bo sama się przejechałam. Myślałam, że dystrybucja i to, że książka znajdzie się w księgarniach, załatwi wszystko... Ale nie, nie, nie! Bez silnego marketingu można pomarzyć tylko o sprzedanych egzemplarzach. Najlepszym miejscem na sprzedaż i promocję w jednym są chyba spotkania autorskie. Biblioteki nawet płacą autorowi za jego czas, więc... Nic, tylko działać!
|
Cytat: Bądź jedynym, niepowtarzalnym rozbłyskiem. I jeśli masz być pierwszą miłością, bądź też jednocześnie tą drugą. Bądź pierwszym i ostatnim - nigdy niczym, a wszystkim. Bądź tak naprawdę. - Piromani
|
|
Do góry |
|