Gdzie umieścić gotowy tekst ?
Autor
Gdzie umieścić gotowy tekst ?
Usunięty Gość
  • Postów:
  • Skąd:
Dodane dnia 27-12-2018 20:03
Witam serdecznie.

Jakiś czas temu ukończyłem swoją pierwszą książkę i jak wielu amatorów próbowałem znaleźć wydawnictwo które było by zainteresowane jej wydaniem.
Teraz po roku bezowocnych poszukiwań postanowiłem że chcę po prostu umieścić swój tekst w sieci. Niestety nie mam żadnego doświadczenia związanego z blogami czy forami internetowymi, jako prawdziwy ,,dinozaur” nie posiadam nawet facebooka…
Może więc na tym forum znajdzie się ktoś kto zna odpowiednią stronę albo chociaż będzie na tyle miły by podpowiedzieć jak najlepiej umieścić gotową już książkę gdzieś w internecie.
Od razu wspomnę że nie zależy mi na żadnej formie zarobku, chce jedynie dać swojej ,,historii” szansę na to by nie zgniła w odmętach szuflady.

Technicznie o samej książce:
Gatunek: Horror/Urban fantasy
Objętość: 20 arkuszy wydawniczych
Obecnie nie mam żadnych ilustracji, jedynie goły tekst w formacie pdf oraz doc.

Z góry dziękuje za pomoc.
Do góry
Autor
RE: Gdzie umieścić gotowy tekst ?
Vanillivi Użytkownik
  • Postów: 1049
  • Skąd:
Dodane dnia 28-12-2018 16:11
Wrzuć niewielki fragment tutaj na Portal. (Panel użytkownika -> dodaj artykuł). W ten sposób nie "spalisz" całości, jeśli chciałbyś ją wydać, a my po zapoznaniu się z tekstem będziemy mogli podpowiedzieć, czy to już ten etap, że warto walczyć o wydanie, czy wymaga jeszcze pracy warsztatowej.

Temat zamykam.
http://www.cala-reszta-nocy.blogspot.com Mój blog o życiu, podróżach i pisaniu.
Do góry
Numer GG
  • Skocz do forum:
Polecane
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48