Cześć :-)
Portal Pisarski » Z innej beczki » Pokój przywitań
Autor
Cześć :-)
Zolka Użytkownik
  • Postów: 1
  • Skąd:
Dodane dnia 30-08-2019 11:50
W poszukiwaniu, dobrego portalu, trafiłam do Was.
Jestem w trakcie pisania powieści o tematyce obyczajowej, z wątkiem kryminalnym.
Chętnie poznam Wasze zdanie na temat mojej twórczości.
Jestem amatorem i wiem, że długa droga przede mną.
Do góry
Autor
RE: Cześć :-)
TomaszObluda Użytkownik
  • Postów: 6879
  • Skąd: Szczecin
Dodane dnia 30-08-2019 17:48
Cześć. A masz jakieś opowiadania? Sporo osób wrzuca tu powieści. Rozdział za rozdziałem, przecież nikt nie czyta w ten sposób, masz książkę to ją czytasz szybko, a nie w odcinkach. Rozumiem, masz powieść i chcesz zobaczyć, czy jest jakiś potencjał tego utworu, ale może masz coś mniejszego co będzie można skończyć czytać?
A co do zawodowców i amatorów, kiedyś konto miał tu Andrzej Pilipiuk, ale raczej większość tu to amatorzy, mało ludzi żyje z pisania.

Pzdr
Do góry
Autor
RE: Cześć :-)
Wiktor Orzel Administrator
  • Postów: 3517
  • Skąd: Kraków
Dodane dnia 02-09-2019 15:10
Zolka napisała:
Jestem w trakcie pisania powieści o tematyce obyczajowej, z wątkiem kryminalnym.
Chętnie poznam Wasze zdanie na temat mojej twórczości.


Cześć, Zolka! Tak jak mówił Tomasz, całej powieści lepiej nie publikuj, bo skupienie podczas czytania na komputerze jest ograniczone. Na opowiadanie znajdzie się na pewno więcej chętnych. ;)
wiktororzel.pl
Do góry
Autor
RE: Cześć :-)
Tussia_005 Użytkownik
  • Postów: 3
  • Skąd: Kraków
Dodane dnia 05-09-2019 15:18
Bardzo dziękuję za przyjęcie mnie na to forum. Pozdrawiam z Krakowa.
Witam wszystkich!
Do góry
Autor
RE: Cześć :-)
doominik07 Użytkownik
  • Postów: 3
  • Skąd: Warszawa
Dodane dnia 17-09-2019 11:44
Trafiłem tutaj, szukając natchnienia do pisania. Dzięki za przyjęcie :)
Cytat: