Hellou
Portal Pisarski » Z innej beczki » Pokój przywitań
Autor
Hellou
Morland Użytkownik
Dodane dnia 22-10-2008 14:09
Witam wszystkich. Serdecznie, żeby nie było:)
Jestem tu dopiero kilka dni, a już zachowałem się odrobinę nietaktownie: najpierw wypowiedziałem się w dwóch tematach, po czym to przypomniałem sobie o konieczności przywitania się z racji swojej "nowości":p Za wszystkie grzechy szczerze żałuję, z głębi serca przepraszam i liczę na wybaczenie:shy:
Coś o sobie może, żeby nie przedłużać zbytecznie. Mam 20 lat, na imię mi Karol, obecnie jestem studentem pierwszego roku filozofii na Uniwerku w Gdańsku. Jako małe dziecko opowiadałem młodszej siostrze bajki wymyślane na poczekaniu, jako nieco większe dziecko zacząłem pisać pierwsze "opowiadanka", w gimnazjum "stworzyłem" dwa wiersze, z których jednak nie jestem i nigdy nie będę zadowolony. Od początku nie byłem:p Później nastąpiła dłuuga przerwa w działalności twórczej (nieoficjalnej, mieszczącej się wyłącznie w mej szufladzie:p), ostatnio jednak odczuwam nasilającą się potrzebę wznowienia wyżej wymienionej. Zobaczymy, co z tego wyniknie.
Tymczasem powtarzam swoje powitanie:) Mam nadzieję, że będzie nam tu razem bardzo miło:p
Do góry
Autor
RE: Hellou
Usunięty Gość
Dodane dnia 22-10-2008 14:14
witamy serdecznie Morland :) hyhy z okolic Gdańska to możesz się z valdensem na piwko umówić :) a wiersze będziesz publikował?
Do góry
Autor
Morland Użytkownik
Dodane dnia 22-10-2008 14:22
To może i się umówię:p Wiersz jeden wysłałem, ale nie został przyjęty, zdaje się:p Więc nie będę próbował szczęścia z kolejnym;) Na razie tylko się tu porozglądam i jak poczuję się nieco pewniej, wyciągnę z szuflady jakiś tekst prozą pisany:p
Do góry
Autor
Bonsai Użytkownik
No więc witam :)
Do góry
Autor
ginger Użytkownik
Dodane dnia 22-10-2008 15:23
Cześć Tobie. Tą filozofią pomysł mi następny podsunąłeś... Hmpf... Miło powitać i czekam na Twoją prozę ;)
que bonito seria tu mar si suspiera yo nadar
Do góry
Numer GG
Autor