Serwus
Portal Pisarski » Z innej beczki » Pokój przywitań
Autor
Serwus
wyrywacz_serc Użytkownik
Dowiedziałem się o tym miejscu przez Weryfikatorium.pl Nie wiem jeszcze jak się mam tutaj poruszać, ale pewnie z czasem załapię :) Na razie jestem zielony jak szczypior na wiosnę. Aha, zapomniałem dodać - piszę od 10 lat oczywiście do przeróżnych szuflad. Pozdrawiam
There are only two things: love, all sorts of love, with pretty girls, and the music of New Orleans or Duke Ellington. Everything else ought to go, because everything else is ugly.
Do góry
Autor
RE: Serwus
Hyper Użytkownik
Jak na razie, wyrwałeś moje serce swoim awatarem :) Chylę czoła. Z poruszaniem nie będziesz miał problemu, tak myślę. Każdy prędzej, czy później, pływa swawolnie jak rybka w akwarium :)
download1.klimacik.pl/e-gify.com/1356.gif

RYBA rządzi, RYBA radzi, RYBA nigdy cię nie zdradzi!.
Do góry
Autor
Vanillivi Użytkownik
Witam
http://www.cala-reszta-nocy.blogspot.com Mój blog o życiu, podróżach i pisaniu.
Do góry
Numer GG
Autor
wyrywacz_serc Użytkownik
Uwielbiam Boba.. i jednocześnie straszliwie się go boję. Myślę, że każdy z nas jego cząstkę
There are only two things: love, all sorts of love, with pretty girls, and the music of New Orleans or Duke Ellington. Everything else ought to go, because everything else is ugly.
Do góry
Autor
Jack the Nipper Użytkownik
Dodane dnia 26-03-2009 23:16
Witaj! Proza czy poezja jest Ci pisana?
Gdyby Bóg chciał, aby ludzie chodzili nago, to by nas takimi stworzył.
Do góry
Numer GG
Autor
wyrywacz_serc Użytkownik
I jedno i drugie miłe memu sercu, choć chyba skrycie przed poezją bardziej miłuję prozę.
Do góry
  • Skocz do forum:
Polecane
ShoutBox
  • rkolod
  • 16/11/2025 22:17
  • Witam, jestem tu nowa, wiec moze nie znam procedury. Nikt nie komentuje mojego tekstu "Wieś Krzyż". Zostal rowniez wystawiony na Dolnej Półce. Chyba znaczy to, ze jest zły.Ok, tak to rozumiem. Dzięki
  • Darcon
  • 13/11/2025 08:17