miseczka number five and a half - Dobra Cobra
Poezja » Wiersze » miseczka number five and a half
A A A
Od autora: Świat się przewróci, nadchodzi nowe!
Zły Zaskoroniec i Dobra Cobra (kolejnośc przypadkowa)
przedstawiają
dzieło kompletne pt. (jak poniżej).

Teoria rymu absolutnego Cimrmana, w którym wykreowaliśmy ten unikalny twór bosskiej poezji, to idealny zapis stanów uczuciowych, gdyż jest najbardziej zrozumiałym zapisem dla wszystkich czytających, nawet niepoetów! Sam nasz mistrz - Jára Cimrman - był największym czeskim wynalazcą, architektem, ginekologiem-samoukiem, kryminalistą, kryminologiem, poetą, dramatopisarzem, kompozytorem, malarzem, pedagogiem i treserem. A jego sztuki dzień w dzień są wystawiane w Pradze w teatrze im. (a kogóż by innego?) Cimrmana


Ku jego chwale!



Duet pisarski

miałaś piersi jak donice
które stały jak donice
gdy odeszłaś stanik został
nie zabrałaś go więc został

teraz gdy samotny leżę
bowiem w łóżku zawsze leżę
biorę go i tak tarmoszę
gdyż on lubi jak tarmoszę

miałam piersi jak balony
które rosły jak balony
gdy odeszłam stanik zniknął
zostawiłam żeby zniknął

teraz leżysz tam samotny
zawsze leżysz wciąż samotny
chwytasz mój cyckonosz śliczny
tarmoś, tarmoś mój ty śliczny

strzelaj strzelaj
bramki są dwie

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Dobra Cobra · dnia 10.04.2014 16:43 · Czytań: 728 · Średnia ocena: 4 · Komentarzy: 36
Komentarze
mede_a dnia 10.04.2014 17:36 Ocena: Świetne!
Świetny debiut! Wstęp rzuca na kolana, a koncept na twarz. DoCo i Zły Zaskroniec w objęciach Muz, z cyckonoszem nr five a half w objęciach, pieszczących jednocześnie klawiaturę. I tylko nie wiem, czyja ręka prawa, a czyja lewa.

Już sam tytuł zachęca do sięgnięcia w głąb miseczek ;-) Spośród nr 5, wśród których króluje Chanel i Lou Bega z Mambo, miseczka 5 i pół prezentuje się jeszcze okazalej. Nie tylko o tę połowę ;-) Dobry kawał biustu wizualizujesz :) Dalej też mi się podoba to poezjowanie na cztery ręce i dwa serca, bliskie tytułowemu biustonoszowi. Fajnie jest DoCo.

Witaj w klubie wierszokletów ;-)

PS. Jak mogłam zapomnieć o "Rzeźni numer 5" ;-) O niej, w kontekście Twego debiutu, zapomnieć nie powinnam ;-)
shinobi dnia 10.04.2014 17:44
Tekst ma fajny tytuł.
Reszta mnie nie rozśmieszyła, a prawdopodobnie powinna.
pablovsky dnia 10.04.2014 18:27 Ocena: Świetne!
Witajcie pod Wspólnym Dziełem DoCo i ZłyZasa!

Absolutnie dziwny, Kompletnie unikalny, Doskonale czytelny.

We wspólnym, nieco kpiarskim zamyśle, zapragnęliśmy przy pomocy Niczego stworzyć Coś, czyli po pełnych kłótni (na skejpie) nieprzespanych nocach, w ciągu zaledwie półtora miesiąca, zbudowaliśmy w ogólnym zarysie nieskomplikowany, acz pełen heroizmu obraz, dotyczący zmagań człowieka dotkniętego pasją do niewiast i ich znanych atrybutów!

Tajemniczy podmiot liryczny pozostał zupełnie niespodziewanie sam ze sobą oraz pewnym przedmiotem w łóżku, który otrzymał w spadku po ukochanej Cicciolinie.
Dramat?
Postanowiliśmy ukazać, jak to często w życiu bywa - pełne ironii spojrzenie niewiasty na cierpienie kochanka oraz uzmysłowić (nomen omen)... rozmiar... tragedii :p

O reszcie niech się wypowie współautorka, doskonała poetka i znawczyni rymu absolutnego - niejaka Dobra Cobra!
mede_a dnia 10.04.2014 18:58 Ocena: Świetne!
Ale faux pas:) Skoro utwór firmował DoCo - jego powitałam, myśląc że Zły Zaskroniec był co najwyżej inspiracją. Zatem poprawiam się: WITAJCIE!
pablovsky dnia 10.04.2014 19:01 Ocena: Świetne!
mede_o - Fo Pa z tak uroczej strony jest zawsze mile widziane :p Nie myśleliśmy jeszcze o wspólnym IP, stąd inicjacja ze strony DoCo :p
Dobra Cobra dnia 10.04.2014 21:38
mede_o,

poznałaś się na naszym pisaniu w sposób absolutny i idealny. Zapewne wieszcze poezji pieją z zachwytu, widząc Twoją żywiołową reakcję!

Piękny debiut nam się udał, pełen barw i wieloznaczności, co tak lubią poeci.

Niestety, nie da się wstawiać - z przyczyn pewnych - utworów na spółkę, stąd los padł na mnie. Ale napisze wyraźnie - bez pabla ten kawałek nie miałby błysku ani porywu.

Zatem dziękujemy za powitanie nas w gronie ludzi o wysublimowanych duszach i romantycznych sercach!


W imieniu współautora,

DoCo
zajacanka dnia 10.04.2014 22:05 Ocena: Słabe
Tytuł rewelacja, fakt. Reszta doniczkowo-ogrodnicza: bez przesady :(
ph 5,5... Niby neutralne, ale jednak ziębi.
Po Pabla komentarzu oczyma wyobraźni zobaczyłam dwóch podpitych facetów, kołyszących się przy swoich skypikach i bawiących się w wesołą tfurczość. Wesoło jednak nie jest.

Kisski, panowie.

Powodzenia w kolejnych próbach.

A
ajw dnia 10.04.2014 22:08 Ocena: Świetne!
Chłopaki,
Wstrzeliliście się tym wierszem w poetyckie progi jak sie strzela z ramiączka - pozostawiając ślad :) Dobrze sie w nim czuję, jak we własnym biustonoszu. Noszę go, bo się nosi cycko-nosze, a jak go zdejmuję - wtedy go nie czuję ;) Jest ok!
mike17 dnia 10.04.2014 22:21
Powtórzenia zabiły ten kawałek, jeśli to miał być "gwóźdź programu", to nie był.
Rozumiem, że dosłowność była tu wkomponowana w całość, ale bez przesady, kurde...
Przeca to brzmi jak bełkot.
Jak żart?
Tak miało być?
Ale tu nawet nie śmieszne to jest w ogóle, więc...?
Skandowanie tych samych słów nadaje posmaku nieporadności, bo do śmiechu to bynajmniej nie pobudza, raczej, tego, no, jakoś tak, nijak...

Sorry, los Chłopakos, ale tym razem nie poklepię po ramieniu.
Jakoś tego nie kupiłem.
Nie zagadało.

A koncówka, od czapy zestaw :)

Sukcesuff życzę, i explorowania głebszych pokładów połezjiiiii.
Dobra Cobra dnia 10.04.2014 22:32
Zajacanko,

Do zrozumienia strof nalezy sięgnąć do czystej i nieskalanej teorii rytmu absolutnego. Czy myślisz, że gdyby to była zla teoria, to istniałby teatr im. Jary Cmirmana, gdzie ustawiają się kolejki po bilety spragnionych sztuki idealnej?

Zdajemy sobie sprawę z pablem, że ta nowość w progach PP sprawia, że lubiciele wierszy mogą mieć zamęt w głowach, gdyż dotąd przyzwyczajeni byli jeno do jednotorowego myślenia o poezji. Otwórz swój umysł na nowe, ktore nadeszło. Jesteś szcześciara, że zyjesz w takich czasach!

Dziekujemy za odwiedziny!

--------

Droga ajw,

Ten na wskroś nowoczesny w formie unikalny utwor wiele mowi o cierpieniu - czyli zjawisku wręcz uwielbanym przez poetów i moneserów boskiej poezji. Ale jak na idealny kawałek przystało, jest wielowątkowy w przedstawieniu spraw, ktore - co by nie mówić - dzieja się pod słońcem.

Cierpienie i biustonosz tak sie zahaczają, tak mijają i uwieraja, jednocześnie nie uwierajac. W tym magia poezji oraz teorii rymu absolutnego. Niewielu się na nim pozna...


Pozdrawiamy słodko.

Autorzy
pablovsky dnia 10.04.2014 22:39 Ocena: Świetne!
Duet DoCo/ZłyZas dziękuj za piękne opinie. I jakże trafne!

Właśnie taki był zamysł dwóch prawdziwych poetów, aby nie było humoru.
To jest właśnie ten ukryty humor! To jak z Cimrmanem słynnym! Jest, a chłopaka nie ma!

I bełkot jest, a jakże :)
To święte słowa mike, ale zauważ celowość.

Kiedy dwóch, nieco trafionych poetów dyskutuje o kimś, kogo nie ma, to efekt tej ciężkiej pracy widać gołym okiem!
Ty zauważyłeś po profesorsku! I Ania też, znakomicie, dzięki ;) ;)

Co do przewrotności tego rodzaju nieznanej poezji - idealnie wypowiedział się DoCo. :)
Ja tak nie umiem prawić, kurde.
zajacanka dnia 10.04.2014 22:57 Ocena: Słabe
Dobra Cobra napisał:
Ale jak na idealny kawałek przystało, jest wielowątkowy w przedstawieniu spraw, ktore - co by nie mówić - dzieja się pod słońcem.

wielowątkowo, po męsku, stanik wyruchany.
Dobra Cobra dnia 10.04.2014 23:01
Oj, od razu po męsku!

Gdy pierwszy raz natrafilem na poezję, napisaną w teorii rymu absolutnego, też oszalałem. Ale po dluższej chwili sczaiłem, że oto po raz pierwszy w życiu wszystko rozumiem!!!

DoCo
mede_a dnia 11.04.2014 05:43 Ocena: Świetne!
Wracam pod wiersz. Fajny pomysł, Chłopaki. Właśnie w rymach absolutnych - dla mnie - tkwi cały urok. Fajny efekt, o czym to myślą chłopy ( bo myślą zawsze o tym samym) ;) I jak się zabawiają. Jest dystans, autoironia, kpina - a to nie do przecenienia cechy twórców. I czuć emocje poetów w związku z procesem pisania i z efektem.

Bo przecież tworzenie zawsze coś niesie; gdy otwiera wewnętrzną radość na całą szerokość uśmiechu, to jest cudne i - wg mnie - najważniejsze.

Jak dobrze wstać skoro świt i rozewrzeć U namiętnych warg aż do poziomu. Żółwik, Chłopaki.
Dobra Cobra dnia 11.04.2014 09:01
Mamy podobne zdanie, co do tego utworu boskiej poezji!

Albowiem poezja winna być też zrozumiałą dla przeciętnego, męskiego czytelnika, który, jako twór jednokomórkowy, potrafi skoncentrować się li tylko na jednej rzeczy.

Nieprzyzwyczajony czytelnik rymu absolutnego nie dostrzeże jego genialności w wyrażaniu stanów emocjonalnych. A chodzi dokładnie o to co napisałaś: radosć tworzenia, radość zawarcia zrozumialego przekazu.

Nie raz i nie dwa zapuszczałem się na pola Poezji portalowej, jednak chyba za kazdym razem okazywało się, że nie to, co myslałem, miał autor na myśli. Więć, wraz z pablem, zniechęceni niezrozumiałymi strofami, popełniliśmy utwór idealny, trzymając się sciśle zasad Teorii, gdyż bez niej poleglibyśmy.

Nie chcemy jednak nadwerężać ukształtowanego inaczej - nie znaczy, że jakoś źle, po prostu inaczej - umyslu wielbicieli boskiego nektaru poezji i raczej nie będziemy rozwijać kolejnych prób wierszowych. Gdyż nie chodzi nam o Rewolucje a jedynie o pokazanie wolności wyboru i ideału. Który, jak doskonale zdajemy sobie sprawę, nie do każdego dotrze.

To tak samo, jak z samochodami: nie każdy ceni Hondę a to najlepsze auta są, co mówię jak najbardziej obiektywnie, co znów poparte jest doświadczeniem własnym, koleżanek i kolegów i wreszcie niezaleznych testów. Jednak nie wiadomo, na jak długo, gdyż Planowane Postarzanie Produktu - ten diabelski pomysł wszystkich producentów - i tu zaczyna sięgać mackami chciwości.

Chciwość! Czyż nie dlatego nasz bohater skubie stanik???


Z wielkim pozdrowieniem!

W imieniu autorów

DoCo
Wasinka dnia 11.04.2014 09:16
No ładnie się śmiejecie (żeby nie napisać - zabawiacie, bo konteksty różne być mogą), Panowie. Stanik (i to, co w nim siedzi) - inspiracją - cóż, nowość dla męskiego grona to nie jest. ;)
Zamysł mieliście, nawet te rymy przysadziste mają swoją barwę, ale jako poruszacz i miejsce do przesiadywania - nie do końca wygodne ma dla mnie fotele (czy łóżko - może dlatego, że tam już ktoś wciąż leży i leży).
Jak mam się wczuć - to dla mnie nie jest to wesoły kawałek. Rzekłabym nawet, że biedny ten tarmoszący bohater.

Spodobało mi się:
Cytat:
zo­sta­wi­łam żeby znik­nął



Pozdrawiam ze słoneczkiem.
spawngamer dnia 11.04.2014 09:47
Jeszcze powinniście zaznaczyć kto, który wers popełnił. Wariacja o "d...ie Maryni" czyli o biuście. Z przymrużeniem oka, czemu nie. Poproszę teraz jakiś duet kobiecy o strofy o jajkach... wielkanocnych rzecz jasna.
Wiolin dnia 11.04.2014 09:48
Witaj Do Co.

Jako zwykle umiesz i lubisz szokować, no i popatrz - masz nawet wierszobranie....Ja tam wierszowy tradycjonalista, mam swoje stare przyzwyczajenia. Wiersz to wiersz. Jak piersi, to takie żeby je w dłoni schować, o! :)Pozdrawiam.
amsa dnia 11.04.2014 10:05
DoCo - to chyba koniec świata zbliża się wielkimi krokami, skoroś za wiersze się zabrał, w dodatku liryczno-erotyczny:) z podtekstem dramatyczno-melancholijnym, z odniesieniem do psychologii, wszak bohater jakiś fetyszysta jest:)

Pozdrawiam

B)

Cytat:
bram­ki są dwie
- są dwie bramki, dwie są bramki
pablovsky dnia 11.04.2014 15:38 Ocena: Świetne!
amso, Wiolinie, spaw, Wasinko - ukłony za odwiedziny pod tym cudeńkiem samym w sobie :)

DoCo już wszystko opowiedział, bo to przecież gaduła jest!
Ja tylko w skrócie i jak zwykle, od tyłu ustosunkuję się do Waszych, jakże budujących komentarzy! :)

amso, nie zgodzę się tylko co do bramek! Celowo ująłem podobny zwrot. Być może nie pamiętasz, ale nasz drogi, najwspanialszy w historii (publicznej telewizji) komentator, św.p. Janek Ciszewski zawsze mawiał: Piłka jest jedna, a bramki są dwie.

Zbieżność nieprzypadkowa, bo nasz wiecznie leżący podmiot liryczny, zamiast zajmować się swoją Ciccioliną, oglądał mecze i stąd luba odeszła w siną dal, zostawiając mu swoje miseczki :p

Wiolinie, tradycjonalizm też jest interesujący, ale czyż podobne wyczyny, gdzie rym jest absolutnie absolutny- nie wzbudzają większego szoku, zażenowania, a nawet pewnego ubolewania nad autorami? Tu tkwi haczyk nasz ;)

spawngamer napisał:
Poproszę teraz jakiś duet kobiecy o strofy o jajkach...


Aj, jakże by to było interesujące! Żeński duet i wiersz w podobnym tonie o jajkach, lub jajeczkach!
Może się doczekamy?

Wasinka napisała:
Rzekłabym nawet, że biedny ten tarmoszący bohater.


Świetny odbiór, Wasinko.
Bardzo biedny, samotny i kompletnie ogłupiały!
Miał tak wiele, a został mu tylko staniczek!
Wszystko przez Ligę Mistrzów! A Cicciolina teraz się śmieje i krzyczy z daleka "Strzelaj! Strzelaj! Bramki są dwie!"

Cytat:
I jak się zabawiają. Jest dystans, autoironia, kpina - a to nie do przecenienia cechy twórców.


mede_o, brawo! potrafisz śmiać się z tych, co się śmieją z innych, czyż to nie wspaniała zaleta u czytelnika? ;)
Twoje słowa budują, rajcują, łaskoczą, to takie miłe!

Dziękuję w imieniu swoim i Współautora, czyli drogiej Dobrej Cobry.

Ukłony.
ZłyZas.
Dobra Cobra dnia 11.04.2014 17:44
Jakże zgrabne rozmowy się zawiazują. Polaryzacja!

Piekne to, gdyż każdy ma swoje ulubione rzeczy, kolory, przyzwyczajenia (niektóre prostą drogą prowadzą do śmierci!). Nie chcemy przekonywać tym wierszem. On jest dla zastanowienia, zrewidowania swego stanowiska względem bosskiej poezyji a i innych spraw, o których mowi.

Dzięki, drogi pablo, że dzielnie czuwasz przy kawałku, odpisując ze swadą i humorem, dając rady, przypominając i napominając niewiernych. Taka rola poety, krytyka i komiwojażera - trzy w jednym...

Piękna przygoda z wierszem...

DoCo
akacjowa agnes dnia 11.04.2014 19:48
O, ja chromolę, cóż za utworek?!
Sztuka niezwykła, jak z marchwią ćwikła.
Jestem wciąż w szoku, prawie w amoku.
Oczy przecieram, paszczę rozwieram,
mucha mi wpada i zjada gada :)
Cudne to dzieło zatem mnie wzięło:
za te donice zdzieram spódnicę.

Innego komentarza dać nie mogę, bo mam koślawą nogę ;)
Dobra Cobra dnia 11.04.2014 20:59
I ty zostałaś zatem oczarowana teorią rymu absolutnego! Pięknie.

Droga akacjowa,

Sama widzisz, że ten typ poezji działa we wspanialy sposób na ludzki organizm, wywołując feromony w wielkim nadmiarze, co jest zdrowe i pożądania godne! I jaki utworek na kolanku sporządziłaś na poczekaniu!

Jednak symptomy koślawej nogi to coś, czego nie należy bagatelizować i czym predzej trzeba zgłosić się do lekarza pierwszego kontaktu, który da skierowanie do lekarza drugiego kontaktu' który rozłoży bezradnie ręce i trzeba szukać kolejnego specjalisty. Droga medyczna w naszym kraju zawiła jest a i pełna pułapek, przez które niejeden chory zmarł w poczekalni.

Może i koślawa noga to nic groźnego, ale nie zaszkodzi tegó sprawdzić! Aseptyka bowiem zawsze na pierwszym miejscu, a szczególnie przed kontaktem intymnym z mężczyzną płci przeciwnej od Twojej.

Pozdrawiam słonecznie, rad w imieniu pabla jak i swoim z Twoich słodkich odwiedzin.

DoCo
Usunięty dnia 07.08.2014 15:15
O matko moja! Nie no jak się dwóch facetów za coś razem weźmie, to od razu wiadomo, że wyjdzie z tego jedno wielkie.... nie wiadomo co!

Jestem powalona tym dziełem. Normalnie, aż mnie stanik zaczął uwierać.

Pozdrawiam, nie wiem jak, bo brak mi słów:)
Dobra Cobra dnia 07.08.2014 15:18
Wiesz, od tamtego czasu, jakeśmy z pablovskim ten mezalians popełnili - też mię uwierają stringi!

Dzięki za odwiedzinki! W imieniu współautora - a i swoim - pozdrawiam,


DoCo
pablovsky dnia 08.08.2014 20:37 Ocena: Świetne!
No tak, nie spodziewałem się, że ktoś jeszcze znajdzie to arcydzieło, a tu proszę, jaka miła niespodzianka ;)
Tak, to najlepszy kawałek jaki stworzyliśmy z DoCo, nie licząc tych poprzednich, które były najlepsze do czasu, gdy pojawił się ten. Wtedy tamte spadły z piedestału, na rzecz powyższego.
Gdyby się nie ukazał ten wspaniały utwór, poprzednie nadal byłyby na szczycie.

Odnośnie szczytów.
Bohater dzieła wiekopomnego strzelił w obie bramki, jak chciała jego luba? Tego niestety się nie dowiemy.

Dziękuję za odwiedziny.
Usunięty dnia 08.08.2014 20:43
Chłopaki, nie popełniajcie więcej razem mezaliansów, jeśli nie chcecie, żeby wszystkie wrażliwe kobiety staniki uwierały. Bo jeśli zaczną je zrzucać, to co to dopiero będzie?!

Myślałam Pablovsky, że mnie już w życiu nic nie zadziwi, a tu proszę, taki surprise!

Proszę bardzo, polecam się na przyszłość:)
pablovsky dnia 08.08.2014 20:46 Ocena: Świetne!
Wiktorio miła. Zrzucajcie! Po prostu... zrzucajcie. A świat wypięknieje :p
Usunięty dnia 08.08.2014 20:54
Chcielibyście, co? He, he:)
Dobra Cobra dnia 09.08.2014 22:04
Jest taki kawał: na bezludnej wyspie po katastrofie znalazło się trzech facetów - 20, 30 i 40 - latek. Nagle zauważają na sąsiednij wyspie trzy piękne, nagie kobiety. Ale wokoło pływają rekiny, piranie, wysoka fala i co tam jeszcze może być w morzu.
- Płyńmy tam, szybko! - krzyczy 20 latek.

30 latek ogarnia sytuację i mówi:
- E, może lepiej poczekajmy.

Na co 40-latek mówi:
- i tak, cholery, same przypłyną.


Ukłony,

DoCo
Usunięty dnia 09.08.2014 22:30
To ja Ci powiem na to Droga Cobra tak:

Preferencje seksualne mężczyzn, zmieniają się wraz z wiekiem. Dwudziestolatek, dużo chce, ale krótko może. Trzydziestolatek, dużo chce, a jeszcze więcej może. Czterdziestolatek dużo chce i wydaje mu się, że dużo może. Pięćdziesięciolatek, dużo chce, a mało może. Sześćdziesięciolatek już nie chce, bo wie, że nie może.

Więc po co mają przypływać?

Również ukłony.
Dobra Cobra dnia 09.08.2014 22:32
Bardzo pomocne to rozważanie, które zamieściłaś.

Dziękuję w imieniu Współautora, jak i swoim.


DoCo
Usunięty dnia 09.08.2014 22:36
A proszę bardzo. Skoro Ty operujesz stereotypami, to ja też. Inaczej się nie da.
Usunięty dnia 12.09.2014 12:26
DoCo
Wiersz świetny. Mnie się podoba, to po prostu gra słów.
Jeśli jest coś nowe i inne, to nie znaczy, że zaraz musi być złe.
To tak jak ktoś mówi, że sex jest do dupy, skoro ani razu nie spróbował ;)

Wiktorio
Cytat:
Preferencje seksualne mężczyzn, zmieniają się wraz z wiekiem. Dwudziestolatek, dużo chce, ale krótko może. Trzydziestolatek, dużo chce, a jeszcze więcej może. Czterdziestolatek dużo chce i wydaje mu się, że dużo może. Pięćdziesięciolatek, dużo chce, a mało może. Sześćdziesięciolatek już nie chce, bo wie, że nie może.


Przedział 20/30 tu się zgodzę, ale muszę stanąć w obronie przedziału pomiędzy 40 a 60. tu będę polemizował. Stereotypy stereotypami, a życie jest zupełnie inne i piękne.... :)

Pozdrawiam serdecznie
Usunięty dnia 12.09.2014 12:34
Ja nie wiem, nie mam doświadczenia w tym przedziale...

Ale skoro mówisz, że piękne to gratuluję:)
Dobra Cobra dnia 12.09.2014 16:03
Jaka cenna dysputa się nawiązała pod tym słodkim wierszem, którego jestem jeno skromnym współautorem.

Każdy przedział ma swoje zalety a i zapewne wady.


Pozdrawiam w imieniu pablovskyego jak i swoim.


DoCo
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
valeria
26/04/2024 21:35
Cieszę się, że podobają Ci się moje wiersze, one są z głębi… »
mike17
26/04/2024 19:28
Violu, jak zwykle poruszyłaś serca mego bicie :) Słońce… »
Kazjuno
26/04/2024 14:06
Brawo Jaago! Bardzo mi się podobało. Znakomite poczucie… »
Jacek Londyn
26/04/2024 12:43
Dzień dobry, Jaago. Anna nie wie gdzie mam majtki...… »
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 26/04/2024 10:20
  • Ratunku!!! Ruszcie 4 litery, piszcie i komentujcie. Do k***y nędzy! Portal poza aktywnością paru osób obumiera!
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty