Dobra jesteś (drabble) - Zdzislaw
Proza » Inne » Dobra jesteś (drabble)
A A A
Od autora: drabble
Klasyfikacja wiekowa: +18

– Yhy, yhy, yhyyy… Uff. Dobra jesteś. Aleś mnie wykończyła. Gdzie są fajki? Podasz? No dobra, leż, sam wezmę. Kurde, ale mi łeb rwie! Tabletki, daj tabletki. Dwie! Dobra, już mam… Ile, cholera, wychlałem? No i czemu nic nie mówisz?! Było w dechę, co?! Kurde, czy ten łeb nie przestanie… Uff, chyba przechodzi. Najwyższy czas, wiesz przecież, że za godzinę muszę być w robocie. Ale poczekaj, tylko wrócę, to cię znów tak zerżnę, że przez godzinę dychać nie będziesz. Znasz mnie, wiesz, że słowa dotrzymuję. Dobra, zbieram się. Gdzie ten zawór? Już. No i po kłopocie. Pa, wieczorem znów będzie dmuchanko…

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Zdzislaw · dnia 28.10.2019 15:29 · Czytań: 436 · Średnia ocena: 2,5 · Komentarzy: 13
Komentarze
Marek Adam Grabowski dnia 12.11.2019 19:45 Ocena: Słabe
Co ten pornos tutaj robi?

Pozdrawiam
Dobra Cobra dnia 12.11.2019 21:29 Ocena: Bardzo dobre
Piękne dziełko o dmuchanku, niekoniecznie o poranku :)

Bardzo mnie się spodobało, gdyż właśnie takie jest życie, jak je opisujesz. Słodki tekst A na dodatek prosto z mostu. I tak trzymać, qrde.

Kwintesencja życia, niekoniecznie życia hydraulika. Życia każdego.


Brawo!


Pozdrawiam w sposób piękny.


DoCo
marzenna dnia 12.11.2019 21:47
Życia każdego ??!!!!!!! Niekoniecznie z hydraulikiem ? Ale z każdym!!!!
no ładnie, zabawa na całego :)
Usunięty dnia 12.11.2019 21:56
Bardzo fajne!
Zawory bywają również w pontonach ;) I kołach ratunkowych ;)

Pozdrawiam.
marzenna dnia 12.11.2019 22:08
Antonio Fajne, fajne :) Zawory trzeba dokręcać, gwint poluzowany, puszcza i robi się amba fatima
było i ni ma. :)
Dobra Cobra dnia 13.11.2019 07:31 Ocena: Bardzo dobre
Zakładam, że każdy bzykać- mniej lub bardziej umiejętnie. A jak kto nie ma z kim, uprawia miłość surową. Stąd piszę, że tak wygląda życie każdego. Żadna praca nie hańbi, @marzenna (jak mawiano w czasach socjalizmu dialektycznego, gdyz wszyscy byli równi) Czasem prosty hydraulik lepszy niż zboczony inżynier ;) Oczywiście często kobiety w poszukiwaniu prestiżu skłaniają się ku inzynierom, co niejednokrotnie jest przyczyną zgryzot.

Snując rozważania o zawodzie fatyganta - mozliwe, iż niekoniecznie jest on hudraulikiem. Moze byc ginekologiem. ich slang jest bardzo podobny do hydrauliczego (nie mylić z : wiewiórczego).


Pozdrawiam,

DoCo
marzenna dnia 13.11.2019 08:07
DC Pozostawiam w twoich rękach, powyższe dylematy. Moje pytanie, zdziwienie- ale z każdym?
Nie dotyczyło kwestii pochodzenia, czy zawodu. Nie ma znaczenia, kim jest osoba, którą akceptujesz, z całym jej dorobkiem i bagażem(jeżeli ją kochasz). Bzykanie z każdym, nie jest kwintesencją życia!!!!
Niekoniecznie hydraulika :) Tak kobiety, kierują się węchem :) jeśli poczują prestiż, tracą zmysły.
Tak, tak, tylko jedno się liczy, według ciebie!!!! I taką miarką oceniasz innych!!!!
Posiadasz błędne założenia, mniej lub bardziej umiejętne. Dla mnie, właśnie mniej.
Ale o moich poglądach nie będę się rozpisywać, bo miejsca braknie, a ciebie z rana rozboli mocno głowa, bo to co myślę, to raczej rzut cegłówką przypomina.

skończymy gadkę szmatkę wieczorem :) :) :) myśl co piszesz, ludzie czytają :) :) :)
Zdzislaw dnia 13.11.2019 09:29
Marek Adam Grabowski - to jest, według ciebie, pornos?! Pokaż takie jedno miejsce w moim drabbelku. Wcześniej - zapoznaj się z definicją pornosa.
Drabble o zachowaniach niektórych ludzi, ale z przymrużeniem oka, jako pornos... no, no.
I twoja ocena, na którą nie miała wpływu ocena drabble`a jako takiego, tylko pogląd na dopuszczalność rozmowy na temat podstawowych potrzeb człowieka i na jak różne sposoby ludzie je zaspokajają. Dla ciebie to tabu? Dla mnie nie. Nic, co ludzkie... Jeżeli się ocenia utwory, to merytorycznie.
Pozdrawiam również.

Dobra Cobro, życie ludzkie jest wielorakie i wielobarwne. Nie wszystko trzeba owijać w bawełnę. Co jest złe? - Kłamstwo, złodziejstwo, zawiść, pycha... i próba wtłaczania ludziom swoich poglądów. Celują w tym oszołomi, ludzie o zamkniętych umysłach.
My zaś patrzymy otwarcie na świat i otwarcie o tym piszmy .
Również pozdrawiam :)

Marzenna, na pewno nie życia każdego... ale zdarza się. Nie chodzi nawet o "wynaturzenia", tylko o zaspokajanie potrzeb seksualnych ludzi, którzy z różnych powodów nie mogą znaleźć partnera/partnerki. Oni też mają prawo.

AntoniGrycuk - widocznie i to jest "kołem ratunkowym" dla niektórych ludzi w potrzebie ;)
Pozdrawiam.

PS. Żeby nie było - nie muszę szukać gumowych zaworów. Jestem więc w grupie społecznej dużej większości. Dla mnie jednak tolerancja jest jedną z podstawowych zasad życia społeczności.
wiosna dnia 13.11.2019 10:53
Trudno napisać pod tym tekstem merytoryczny komentarz.
Szczerze, to żałuję, że to przeczytałam. Nie ma w tym tekście nic zajmującego, nic do przemyślenia ani zabawnego.
marzenna dnia 13.11.2019 11:21
hm
Zdzislaw dnia 13.11.2019 17:09
Wiosno, każdy ma swoje spojrzenie. Jednym się podoba, innym nie, jedni widzą żart i przymrużenie oka, inni nie. Różnice poglądów są naturalne. Natomiast napisałaś "za miliony", a to już nie jest zgodne z prawdą.
Osobiście, kiedy nie podoba mi się jakiś tekst, obojętnie z jakich powodów, zawsze zaznaczam "mnie się...". Nigdy nie uogólniam.
Pozdrawiam.
wiosna dnia 13.11.2019 20:29
Nie napisałam za miliony. To moje zdanie, które oczywiście podtrzymuję.
Zdzislaw dnia 13.11.2019 21:10
To w porządku, Wiosno. Jak pisałem, każdy ma prawo do swojego zdania.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
18/03/2024 19:06
Pliszko, Posłużyłaś się skrótami myślowymi, ale pełnymi… »
Jacek Londyn
18/03/2024 18:15
Trening czyni mistrza. Kolejna okazja, tym razem… »
valeria
18/03/2024 11:41
Piękne, już bielonych rzeczy nie spotykam już:) chyba w… »
mede_a
18/03/2024 10:45
Jak ja kocham te Twoje maluchy! Ajw- poezji pełna - pisz,… »
Kazjuno
17/03/2024 22:58
Ja miałem skojarzenie erotyczne, podobne do Mike 17. Jako… »
Kazjuno
17/03/2024 22:45
Co do Huty masz rację. To poniemiecka huta do końca wojny… »
ajw
17/03/2024 21:52
Zbysiu - piękne miałeś skojarzenia :) »
ajw
17/03/2024 21:50
Tak, to zdecydowanie wiersz na pożegnanie. Na szczęście nie… »
Gabriel G.
17/03/2024 19:52
Nie ukrywam czekam na kontynuację. To się pewnie za trzy -… »
Kazjuno
17/03/2024 16:40
Dzięki Gabrielu za krzepiący mnie komentarz. Piszę,… »
valeria
17/03/2024 15:17
Gotowanie to łatwizna, tylko chęci potrzebne :) »
Gabriel G.
17/03/2024 12:46
Kazjuno Jestem świeżo po lekturze wszystkich trzech części.… »
Jacek Londyn
17/03/2024 10:31
Proszę o chwilę cierpliwości. Zanim odpowiem na komentarze,… »
Kazjuno
17/03/2024 04:17
Czekamy z Optymilianem, ciekawi twojego odniesienia się do… »
Jacek Londyn
16/03/2024 12:26
Drodzy Koledzy po piórze. Dziękuję za komentarze. Jest mi… »
ShoutBox
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
  • TakaJedna
  • 05/03/2024 23:43
  • Nie poezją ja, a prozaiczną prozą teraz, bo precyzję lubię: nie komentarzem, a wpisem w/na shoutboxie zaczęłam, a jak skończę, to nie potomni, a los lub inna siła zdecyduje/oceni.
  • Zbigniew Szczypek
  • 05/03/2024 23:32
  • Pliszko - nie! Dość milczenia! Dopóki żyjemy! A po nas krzyczeć będą "słowa", na karcie, na murze...
  • Zbigniew Szczypek
  • 05/03/2024 23:28
  • To, jak skończysz pozwól, że ocenią potomni. Zaczęłaś komentarzem... pozwól/daj nam możliwość byśmy i Ciebie komentowali - jedno "słowo", póżniej strofy...
  • TakaJedna
  • 05/03/2024 23:20
  • ech, Zbigniew Szczypek, fajnie wszystko, wróżba jest, choć niedokończona, ale z tego, co pamiętam, to Makbet dobrze nie kończy ;)
  • pliszka
  • 05/03/2024 22:58
  • A reszta jest milczeniem...
Ostatnio widziani
Gości online:42
Najnowszy:pkruszy