Stanik testowy - Jaaga
Proza » Miniatura » Stanik testowy
A A A

Anna nie wie gdzie mam majtki, stanika brak. Po niedawnej przeprowadzce wszędzie chaos. Wszystko leży jeszcze w wielkich worach niewypakowane. Wstyd się przyznać, ale często zdarza jej się nie mieć bielizny na sobie. Z resztę, staników nienawidzi. Uważa, że ma mały biust i nie potrzebuje takiej tortury. Dla przyzwoitości czasami trzeba się jakoś ubrać, żeby nie gorszyć otoczenia sterczącymi sutkami, więc wybiera się na bieliźniane zakupy.

Wchodzi do pierwszego lepszego sklepu i prosi piękną, lukrowatą dziewczynę o pomoc w wyborze biustonosza.

- Najpierw panią zmierzę – zaszczebiotała słodka blondynka.

- Bardzo proszę – Anna podnosi ręce do góry.

Dziewczyna oplata ją centymetrem krawieckim pod pachami i bardzo dokładnie, uciskając ze znaczną siłą, zdejmuje miarę oznajmiając, że ma 75 cm pod biustem. Kobieta protestuje, bo przecież ma co najmniej 80, a te staniki z 75 ją uciskają. W takim razie ekspedientka proponuje stanik testowy. To jakaś nowość, myśli Anna, za moich czasów nie było takich ceregieli. Ale nie protestuje i oczywiście, jak najbardziej, co jej tam, rozbiera się do majtek, przymierza.

- Czy założyła już pani staniczek? - zaśpiewała lukrowata

- Tak – potwierdziła Anna i miała dodać, że jest dobrze, gdy nagle dziewczyna zamaszyście odrzuca kotarę przymierzalni i z impetem wchodzi do środka ku zaskoczeniu zdezorientowanej Anny. Bo kobieta ma pięćdziesiąt trzy lata i uważa, że może ją oglądać tylko mąż. Nim zdąży zaprotestować, dziewczyna staje za nią i wkłada sprytne ręce pod biustonosz testowy, pieczołowicie układa w nim biust, rękami miesza i tak, i siak. Masaż cycków doskonały. Tu naciąga, tu poprawia, reguluje ramiączka. Anna skamieniała, szok niewyobrażalny maluje się jej na twarzy. O, myśli sobie, co jest?! I gdyby nie jej wiek, to pomyślałaby nawet... Ale panienka szybko wyjaśnia, że to jej praca, że trzeba w ten sposób znaleźć idealny model. No w takim razie kobieta nie zaryzykuję z majtkami. Majtki testowe?! Nie wyobraża sobie. Bo oto pani pakuje rękę do gaci i układa czuprynkę swoimi zwinnymi palcami. Komentuje, że trzeba model bardziej zabudowany, bo ...

A mężczyzna gdyby chciał kupić...

- Miałby tu raj jakiś pan– skomentowała Anna

- Panom nie wolno.

- A szkoda, byłoby więcej klientek.

W rezultacie tych zabiegów kupiła kilka sztuk fikuśnych staników. Mąż będzie zadowolony. Pani też mocno zadowolona na koniec zaproponowała jej stringi w świetniej cenie, na co ona: „nie potrzeba mi w tym wieku takich emocji.”

Podziękowała za miłą obsługę i jak pijana wyszła chwiejnym krokiem, wciąż czując na biuście dłonie ekspedientki.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Jaaga · dnia 03.11.2023 16:01 · Czytań: 522 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 2
Komentarze
Jacek Londyn dnia 26.04.2024 12:43
Dzień dobry, Jaago.

Anna nie wie gdzie mam majtki...

Zdanie wprowadzające jest ważne, pisałem o tym w moim nieporadniku. Po jego przeczytaniu (mówię o zdaniu, nie o nieporadniku) przez pewien czas szukałem drugiej osoby - właścicielki majtek, o których Anna wie tylko tyle, że nie wie, gdzie one są. :) Dopiero po pewnym czasie zrozumiałem, że w przytoczonym zdaniu zamiast "mam" powinno być "ma", i po tym odkryciu poszło już gładko.
Nie będę wskazywał innych drobiazgów (interpunkcyjnych i stylistycznych) do poprawy, Autorka korektę musi zrobić sama, chyba... że jej tekstem zainteresuje się bezwzględna portalowa Korektorka. :)
Na tym kończę łagodną krytykę. Nie darowałbym sobie, gdyby zagłuszyła słowa pochwały.

Tekst jest bardzo zabawny, uśmiechnąłem się nie raz, nie dwa... Szkoda liczyć. W dobrym nastroju wybiorę się do sklepu za rogiem, jest tam przystojny, młody ekspedient. Para majtek więcej nie zaszkodzi, a przy okazji w przymierzalni człowiek zazna trochę uciechy. :)

Pozdrawiam
JL
Kazjuno dnia 26.04.2024 14:06
Brawo Jaago!
Bardzo mi się podobało. Znakomite poczucie humoru i szczerze mówiąc, połknąłem tekst jednym haustem, nie zwracając uwagi na ewentualne niedostatki dotyczące problemu, czy były, czy nie było testowych majtek.
Szacun dla Jacka Londyna, bo rozkminił tekst na czynniki pierwsze, na co brakuje mi teraz czasu.
Sam wolę - wprawdzie atrakcyjne - kobiety bez majtek, czego przejawem mogła, by być jedna z pierwszych scen w opublikowanym niedawno rozdziale "Prostytucja w PRL cz. 5".
(Sorry Jaago za okazjonalną autopromocję).

Dzięki Autorce za chwilę rozrywki.

Moc Serdeczności.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
valeria
26/04/2024 21:35
Cieszę się, że podobają Ci się moje wiersze, one są z głębi… »
mike17
26/04/2024 19:28
Violu, jak zwykle poruszyłaś serca mego bicie :) Słońce… »
Kazjuno
26/04/2024 14:06
Brawo Jaago! Bardzo mi się podobało. Znakomite poczucie… »
Jacek Londyn
26/04/2024 12:43
Dzień dobry, Jaago. Anna nie wie gdzie mam majtki...… »
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 26/04/2024 10:20
  • Ratunku!!! Ruszcie 4 litery, piszcie i komentujcie. Do k***y nędzy! Portal poza aktywnością paru osób obumiera!
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty