Wykonam darmowe grafiki do książki (dla dzieci).
Portal Pisarski » Inwencja Twórcza » Grafika
Autor
Wykonam darmowe grafiki do książki (dla dzieci).
gagat Użytkownik
Witam mam na imię Agata, rysuję, maluję, trochę bawiłam się grafiką 3d, 2d... ale wszystkie te prace są amatorskie. Moim małym marzeniem jest wykonanie grafiki do książki, najlepiej książki dla dzieci, ale nie koniecznie dla dzieci ;). Ze względu, iż jestem amatorem chciałabym wykonać taką pracę zupełnie darmowo, dla mnie nagrodą byłaby sama możliwość wykonania grafik, które trafią do książki oraz portfolio. O ile spodobałyby się to fajnie byłoby ciągnąć to dalej :)

Moje prace można zobaczyć na: https://jasiurkowska.wordpress.com/

Pozdrawiam i zapraszam do współpracy.
Do góry
  • Skocz do forum:
Polecane
ShoutBox
  • Redakcja
  • 03/03/2026 11:35
  • Gratulacje! Wrzuciliśmy newsa!
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/03/2026 13:50
  • Janusz - serdecznie Ci gratuluję sukcesu wydawniczego i gorąco pozdrawiam - Zbyszek ;-}
  • Janusz Rosek
  • 01/03/2026 09:15
  • Witam wszystkich bardzo gorąco. Chciałbym przekazać Wam, że od dnia 18 marca 2026 roku na rynku wydawniczym dostępna będzie moja książka "Cień nad Wieliczką" w wersji drukowanej. Pozdrawiam.
  • Darcon
  • 15/02/2026 18:12
  • Hej, Wszystkim w ten zimowy wieczór! Właśnie zamieściłem wyniki konkursu "Malowanie słowem"! Czytajcie, gratulujcie i przyjmujcie gratulacje od innych. :) Pozdrawiam.
  • Wiktor Orzel
  • 11/02/2026 11:56
  • Niestety, z tych reklam Portal się utrzymuje, ale spróbujemy je wykluczyć tak, żeby nie utrudniały nawigacji, tylko potrzebujemy skrinów
  • Wiktor Orzel
  • 11/02/2026 11:53
  • Zbyszku, podeślij skrina na maila redakcyjnego. Polecamy bloker reklam dla Firefoxa, wtedy portal jest wyczyszczony: [link]
  • Zbigniew Szczypek
  • 09/02/2026 22:07