Człowiek z plastikową rzesą - weronikulus
Proza » Miniatura » Człowiek z plastikową rzesą
A A A



Nadwrażliwi tego świata stwierdzili, że warto wstawiać protezy rzęs, w miejsce tych, które wypadły. Wyją te dusze, że pozbawiamy się samego siebie, nie nadrabiając tych braków. Szczegóły naszego ciała odgrywają często rolę decydującą. A co, gdy nagle oddając się w wir pocałunków towarzysza, damy mu możliwość zauważenia tego ubytku? Oczywiście, może się zdarzyć, że chłopię ujrzy opadniętą rzęsę na policzku i zapamięta ją do końca życia. Cholernik, powinien ją złapać, zanim spadnie gdzieś na ziemię, żebyśmy mogły przerobić ją na plastikowy wytrwalnik łopocenia. Trwalszy urok. Są jeszcze inne powody noszenia plastikowych rzęs. Nie znam ich.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
weronikulus · dnia 10.04.2014 19:21 · Czytań: 582 · Średnia ocena: 4 · Komentarzy: 9
Komentarze
pablovsky dnia 10.04.2014 20:34 Ocena: Bardzo dobre
Plastikowe rzęsy, cóż za cud techniki!

Cytat:
pla­sti­ko­wy wy­trwal­nik ło­po­ce­nia


Fenomenalna nazwa, jakże wymowna.

Ach, jak nie kochać kobitek, które tak pięknie potrafią łopotać, zwłaszcza gdy pilnie potrzebują użyć nie swojej karty kredytowej :p

Myśląc o tym, zaczynamy się zastanawiać, oraz nabieramy realnych podejrzeń, czy aby nasza droga płeć piękna, nie pochodzi tylko z nazwy?

Sylikonowe cycuszki, wydęte usta naszpikowane kwasem hialuronowym, wygładzone botoksem zmarszczki, sztuczne wytrwalniki łopocenia, jednym słowem istny zawrót głowy :)

Poniekąd, właśnie za te oszustwa, nasze niewiasty wydają się tak urocze i pełne powabu :)
Dobra Cobra dnia 10.04.2014 22:45
Tak, pablo, jedyny problem, że to wszystko kobiety robią z powodu innych kobiet. To ta legendarna walka pań je do tego przymusza. A niech ta Malinowska zobaczy: jaką mam sukienkę, jakie nogi, jaka bluzkę, gdzie bylam na wakacjach, jaki mam samochód...

My, faceci, najbardziej lubimy panie naturalne. Bez malunków i tego całego fiokowania. Są wtedy najpiekniejsze...

DoCo
pablovsky dnia 10.04.2014 22:51 Ocena: Bardzo dobre
W zasadzie można by polemizować. W kwestiach poprawiania urody - często wydaje mi się, że to dla NAS, chłopaków, dziewuszki wszywają sobie te silikonki - tu (i tam też) :)

Pewnie prawda leży tam gdzie zawsze.
Dobra Cobra dnia 10.04.2014 22:59
Polemizować można zawsze!

Jednak Panie robią to dla siebie nawzajem.


DoCo
przyroda dnia 11.04.2014 00:23
No można i też o tipsach i sztucznych cyckach, ale jaki w tym sens?
Usunięty dnia 11.04.2014 14:26
Fajnie balansujesz. Zwodzisz, kokietujesz, jakkolwiek to nazwać. Najważniejsze, że robisz to fajnie.
Czytając tytuł, nie spodziewamy się treści. Czytając treść, nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie zakończenia. A zanim zaczniemy się zastanawiać, dokąd tekst zmierza, on się kończy i robi nas w balona. I to jest niezła sztuczka.

Stylistycznie jest smacznie. Technicznie trochę bym podciągnęła:

Cytat:
Nad­wraż­li­wi tego świa­ta stwier­dzi­li, że warto wsta­wiać pro­te­zy rzęs, w miej­sce tych, które wy­pa­dły. Wy te dusze, że po­zba­wia­my się sa­me­go sie­bie, nie nad­ra­bia­jąc tych bra­ków. Szcze­gó­ły na­sze­go ciała od­gry­wa­ czę­sto rolę de­cy­du­­cą. A co, gdy nagle(,) od­da­jąc się w wir po­ca­łun­ków to­wa­rzy­sza, damy mu moż­li­wość za­uwa­że­nia tego ubyt­ku? Oczy­wi­ście, może się zda­rzyć, że chło­pię ujrzy opad­nię­tą rzęsę na po­licz­ku i za­pa­mię­ta do końca życia. Cho­ler­nik, po­wi­nien zła­pać, zanim spad­nie gdzieś na zie­mię, że­by­śmy mogły prze­ro­bić na pla­sti­ko­wy wy­trwal­nik ło­po­ce­nia. Trwal­szy urok. Są jesz­cze inne po­wo­dy no­sze­nia pla­sti­ko­wych rzęs. Nie znam ich.

- się samego siebie brzmi kiepsko; poza tym 3xs
- bez przecinka po 'wstawiać protezy rzęs'
shinobi dnia 12.04.2014 12:20
Tytuł obiecuje awangardę.
Treść obietnicy nie spełnia. Stylistycznie bez ekstazy, odchodzę z niczym.
Fabularia dnia 12.04.2014 19:27
Weszłam, ponieważ tytuł jest bardzo zagadkowy i obiecujący - i to jest pierwsza spośród zalet Twojego kawałka. Poza tym, bardzo spodobała mi się końcówka:

Cytat:
Cho­ler­nik, po­wi­nien ją zła­pać, zanim spad­nie gdzieś na zie­mię, że­by­śmy mogły prze­ro­bić ją na pla­sti­ko­wy wy­trwal­nik ło­po­ce­nia. Trwal­szy urok. Są jesz­cze inne po­wo­dy no­sze­nia pla­sti­ko­wych rzęs. Nie znam ich.


która jak dla mnie, tchnie ironią.

Krótko, intrygująco = inteligentnie.

Jeśli chodzi o resztę zalet - wierzę, że są, choć ich w tym miejscu nie wymienię ;)
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
28/04/2024 16:30
Mnie też miło Pięknooka, że zauważyłaś. »
ajw
28/04/2024 10:25
Kajzunio- bardzo mi miło. Dziękuję za Twój komentarz :) »
ajw
28/04/2024 10:23
mede_o - jak miło, że wciąż jesteś. Wzruszyłaś mnie :)»
Kazjuno
28/04/2024 08:51
Duży szacun OWSIANKO! Opowiadanie przesycone humanitaryzmem… »
valeria
26/04/2024 21:35
Cieszę się, że podobają Ci się moje wiersze, one są z głębi… »
mike17
26/04/2024 19:28
Violu, jak zwykle poruszyłaś serca mego bicie :) Słońce… »
Kazjuno
26/04/2024 14:06
Brawo Jaago! Bardzo mi się podobało. Znakomite poczucie… »
Jacek Londyn
26/04/2024 12:43
Dzień dobry, Jaago. Anna nie wie gdzie mam majtki...… »
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
ShoutBox
  • mike17
  • 28/04/2024 20:32
  • Mało nas zostało, komentujących. Masz rację, Kaziu. Ale co począć skoro ludzie nie mają woli uczestniczenia?
  • Kazjuno
  • 26/04/2024 10:20
  • Ratunku!!! Ruszcie 4 litery, piszcie i komentujcie. Do k***y nędzy! Portal poza aktywnością paru osób obumiera!
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty