Xxx - Max20
A A A
Od autora: Have fun. Moja grafomania.
Klasyfikacja wiekowa: +18

Wspinał się na 37 letnie drzewo.. z liną. Pogoda była okropna strasznie wiało z zachodu, pamiętał także ze wczoraj wieczorem 3 razy nad okolicom przeszły burze, które zostawiły po sobie dość mizerne opady (zaledwie 6 mm na deszczomierzu) jednak drzewo było nadal śliskie.... Drzewo stara około 40 metrowa lipa którą sadził brat jego babci, którą jego matka tak uporczywie chciała wyrwać ponieważ bała się że kiedyś zawali się na dom... A więc wspinał się na lipę co wcale nie było łatwe lipa nie zachęcała do wspinaczki zwłaszcza w taka pogodę. Było  to duże rosłe drzewo składające się z dużego pokaźnego pnia którego żaden dorosły człowiek nie mógł objąć rękami, wysokim na około 2,5 metra po czym drzewo rozrastało się na 4 odnogi analogicznie do róży kierunków... Pierwszy etap pokonał przy pomocy sanek sadowniczych (podstawił je  pod pień) i jednym dużym susem, (wpierw wrzucając line do gniazda róży kierunków) pokonał z lekkim poślizgiem starych lekko na niego za dużych robotniczych butów. Oparł się o północną wierze i chwilę zastanowił. Jeżeli powiedzie mu się to co zaplanował to miał w dupie czy będzie długo wisiał ale zawsze im dłużej tym lepiej... Matki nie interesowało co robił ważne by robił, ważne by zniknął na te 6 godzin rano w sadzie wrócił po 12/1 i do 19 zszedł jej z oczu... Strasznie ją bolało gdy siedział i nic nie robił no cóż taka praca... A dziś jest niedziela... Mógł nie pokazywać jej się jej na oczy cały dzień i nie zainteresowało by to jej... Wybrał wierzę południowa, z kilku powodów: po pierwsze miała dużo gałęzi (które o tej porze roku intensywnie się zazieleniały) po drugie łatwiej się na nią będzie wspinać, oraz po trzecie może gdy się uda nie będzie go widać przez kilka dni lub chociaż dzień...

 Wspinał się powoli, jeden najdrobniejszy błąd mógłby spowodować że nie dość że by nie zrealizował planu pewnie by połamał się włożyli by go w gips a potem pewnie jakieś badania psychiatryczna i a cała szopka, na co zdecydowanie nie miał siły. Kurwa cóż powiedzieć nie lubił tego drzewa strome, lekko pochylone na południe z intensywnie smagającym je wiatrem stanowiło wyzwanie do wspinania, oczywiście mógłby się powiesić na którymś z z kilku tysięcy innych drzew w sadzie, lub na sporej kolumnie palet zalegających na podwórku w wysokości 4 metrów ale omówmy się: jak odchodzić z tego cholernego świata to w wielkim stylu, Kurt Cobain palnął sobie w łeb z shotguna chociaż mógł wybrać rewolwer 45, wtedy nie było by takiego efektu... Oczywiście umówmy się nie chodziło mu o sławę robił to bo miał dość i to poważnie dość, na tyle by wspinać się na to pierdolone drzewo jednak bardziej przemawia do ludzi determinacja gdy wspinasz się 4 metry na drzewo by się powiesić niż wypić tchórzliwie pól litra insektycydów i długo umierać... Pokonał już większą część drobi był na około 2 metrów od gniazda palce zdrętwiały mu od intensywnego trzymania się tego cholernego drzewa mięśnie był tak naprężone że aż bolały od ciągłej pracy wiatr wcale nie ustawał a nawet się wzmagał, momentami nawet żałował że się wspiął na to cholerne drzewo no ale ludzie samobójstwo o nie rurki z kremem parafrazując znany cytat... Jeszcze dwie cholerne gałęzie postanowił, jeszcze tylko dwie, na tej wysokości gałęzie były strasznie zdradliwe, cienkie długie smukłe co prawda wciąż wytrzymywały jego jego ciężar jednak były strasznie śliskie... Wreszcie dotarł na wybrane miejsce... Powoli zdjął linę z barku, miał tylko linę od holowania samochodu plastikową, plecioną co prawda raz pękła ale mocno zawiązał na kilka supłów.... przywiązał ją do najgrubszej gałęzi jaką znalazł.. Lina kończyła się z dwóch stron hakiem przełożył linę przez głowę, nie wiązał żadnego węzła szubienicznego po prostu w hak włożył line, licząc że ciężar jego ciała wykona robotę za niego... i skoczył... Potem wydarzyło się kilka rzeczy: lina która miała być silnie przywiązana do gałęzi potraktował gałąź jak prowadnice i zaczęła się zsuwać z konaru niczym skoczek ze skoczni narciarskiej przez pierwsze dwie sekundy był w lekkim szoku że nic się nie dzieje, jednak potem jego mózg zaczął intensywnie pracować. Domyślił się że przyśpieszenie jest za duże, ze lina musi się zsuwać że gałęzie tłuką go po twarzy, czuje ruch powietrza na twarzy zdążył jeszcze krzyknąć: "KURWA!!!!" i upaść z wysokość 5 merów na beton.... Zanim zemdlał zdążył zaobserwować 2 rzeczy: lewa ręka w okolicach bicepsa oraz prawa noga w okolicach łydki po prostu eksplodowały bólem jak gdyby jakiś traktorzysta sadysta na jedynce polowej jego starą sześćdziesiątką postanowił zrobić sobie przejażdżkę gniotąc jego członki z obrzydliwą satysfakcją... Drugą rzecz którą zarejestrował to otwarcie drzwi wejściowych i szybkie kroki na schodach, za szybkie jak na matkę która miała otyłość, wiec... to musiał być jego przyszywany wujek.... Nosz kurwa tylko nie on, skrycie go nie nawiedził za całe to jego napuszenie, ciągłe traktowanie go jak gówniarza i udzielanie coraz to lepszych rad których on 25 letni facet słuchać nie miał ochoty.. Kurwa tylko nie on... Zdążył tylko wydusić ciche jękniecie pod tytułem: Kurwa i odpłynął w objęcia Morfeusza....

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Max20 · dnia 15.05.2017 09:37 · Czytań: 760 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 1
Inne artykuły tego autora:
Komentarze
Bernierdh dnia 16.05.2017 01:36
Wiesz, twój tekst jest interesujący. Trafia do mnie bijąca z niego gorycz. Bardzo fajnie, że opisałeś tę samobójczą próbę tak zimno, technicznie. Podoba mi się również, że niby nie wyjaśniasz powodów, dla których bohater próbuje się zabić, ale rzucasz kilka tropów, opisując ukradkiem jego sytuację rodzinną.
Spoko są też jego przemyślenia, niby cyniczne, bardzo spokojne, ale kryją się w nich agresja i wściekłość. Myślę, że wyszło to całkiem spoko.
Niestety musisz mocno popracować nad zapisem, bo w tej chwili przez twój tekst naprawdę ciężko przebrnąć. Przede wszystkim zapamiętaj, żeby następnym razem porządnie przejrzeć swoje dzieło przed wysłaniem, bo w tym roi się od błędów. Tak samo przecinki - wiem, że ciężko je ogarnąć, ale musisz je przynajmniej poprawić, bo w tej chwili jest tragicznie, nieraz brakuje ich w miejscach, w których są absolutnie niezbędne. Niezbyt podobają mi się też liczebniki. Byłoby znacznie lepiej, gdybyś zapisał je słownie.
Oprócz tego przydałoby się więcej akapitów. Tekst musi oddychać, by czytało się go wygodnie. Twój nie płynie, bo zbiłeś go w dwie cegiełki.
To tyle. Pozdrawiam cię serdecznie.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
valeria
30/04/2024 16:55
Nie bardzo rozumiem:) »
valeria
30/04/2024 16:54
Fajne »
valeria
30/04/2024 16:53
No ja przepadam:) »
valeria
30/04/2024 16:52
Ja znowuż wychwalam Warszawę:) »
valeria
30/04/2024 16:50
Jest pięknie, dzisiaj bardzo gorąco, cudna pogoda. Wiersz… »
Kazjuno
28/04/2024 16:30
Mnie też miło Pięknooka, że zauważyłaś. »
ajw
28/04/2024 10:25
Kajzunio- bardzo mi miło. Dziękuję za Twój komentarz :) »
ajw
28/04/2024 10:23
mede_o - jak miło, że wciąż jesteś. Wzruszyłaś mnie :)»
Kazjuno
28/04/2024 08:51
Duży szacun OWSIANKO! Opowiadanie przesycone humanitaryzmem… »
valeria
26/04/2024 21:35
Cieszę się, że podobają Ci się moje wiersze, one są z głębi… »
mike17
26/04/2024 19:28
Violu, jak zwykle poruszyłaś serca mego bicie :) Słońce… »
Kazjuno
26/04/2024 14:06
Brawo Jaago! Bardzo mi się podobało. Znakomite poczucie… »
Jacek Londyn
26/04/2024 12:43
Dzień dobry, Jaago. Anna nie wie gdzie mam majtki...… »
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 30/04/2024 09:33
  • Tak Mike, przykre, ale masz rację.
  • mike17
  • 28/04/2024 20:32
  • Mało nas zostało, komentujących. Masz rację, Kaziu. Ale co począć skoro ludzie nie mają woli uczestniczenia?
  • Kazjuno
  • 26/04/2024 10:20
  • Ratunku!!! Ruszcie 4 litery, piszcie i komentujcie. Do k***y nędzy! Portal poza aktywnością paru osób obumiera!
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
Ostatnio widziani
Gości online:33
Najnowszy:Poeta_Mariusz