książka z ilustracjami
Portal Pisarski » Inwencja Twórcza » Grafika
Autor
książka z ilustracjami
Gracie Użytkownik
  • Postów: 1
  • Skąd:
Dodane dnia 19-05-2018 07:17
Witam serdecznie.
Chciałabym stworzyć książkę dla dzieci i samodzielnie ją zilustrować.Ma to być książeczka w stylu Kici Koci lub Zuzia. Nie chciałabym tego robić na komputerze bardziej narysować na kartce a później zeskanować i na to nałożyć tekst. Czy takie rozwiązanie jest akceptowane w drukarniach i jakie wymagania trzeba spełnić żeby taka książka ładnie wyglądała po wydrukowaniu? Chodzi mi o wszelkie wymogi w stosunku do rysunku bo w tym temacie jestem zupelnie zielona poki co:))

Dziękuję i pozdrawiam:)
Do góry
Autor
RE: książka z ilustracjami
meryl4221 Użytkownik
  • Postów: 3
  • Skąd:
Dodane dnia 18-10-2019 12:26
Wydaje mi się że jak masz porządny skaner to rysunek powinien wyglądać dobrze, na pewno musisz zrobić go tak, żeby był trochę wyraźniejszy niż zwykle, poza tym powinno być wszystko ok.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Do góry
  • Skocz do forum:
Polecane
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 15/05/2024 21:38
  • Najgorsze co może być, jeśli chodzi o komentarze, jeśli zostają tylko grupy tzw. "wzajemnej adoracji", z komentarzami schematycznymi i w zasadzie nic nie wnoszącymi do twórczości. Nie chciałbym tego.
  • Zbigniew Szczypek
  • 15/05/2024 20:30
  • Kaziu, my to wiemy, że to czasem działa na zasadzie "łańcuszka szczęścia" ale denerwuje, gdy ktoś go "przerywa", w tedy wraca cisza i "bezkomentarz" opanowuje znowu kolejną falą
  • Kazjuno
  • 15/05/2024 14:01
  • Piszcie, publikujcie i twórzcie komentarze!
  • Kazjuno
  • 15/05/2024 13:58
  • Aż chce się pisać i publikować w PP. Toż to przedsionek do książkowych wydawnictw!
  • Zbigniew Szczypek
  • 14/05/2024 17:56
  • No nie może być, gwar jak dawniej! Warto było, tylko niech już tak zostanie!
  • Wiktor Orzel
  • 08/05/2024 15:19
  • To tylko przechowalnia dawno nieużywanych piór, nie jest tak źle ;)